Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

20 okt. 2010

JOJ säljer Flippern:

Flipper 620 Trollingbåt säljes!






Flipper 620 Trollingbåt -77

Yamaha F100 2003 359 timmar

Bålsta 1450 bromsad båttrailer från 2007

Lowrance LCX110c (Spräck skyddsglas men funkar perfekt) GPS och Ekolod

Ny Airmar P66 ekolodsgivare

Autopilot Raymarine S1000 -08

Hamnkapell -09

Djupriggar Scotty Longarm

Trollingmast i rostfritt, stabilt hemmabyggd med fantastiskt bra rullar

Vhf Silva S10 -07

Vhf Antenn 1,5 meter -07

Teakdurkplywood -10

2 st Bomar takluckor i taket över föraplatsen -09

Bennet trimplan -07

6 rostfria spöhållare på secialbockad takbåge

6 infällda spöhållare till djupriggs fisket

6 transportspöhållare


Båten är numera fanstastiskt bra som trollingbåt efter att jag har byggt om sittbrunnen, halva sofforna i aktern är borttagna och jag plastat upp plan durkyta, INGET trä inbyggt i konstruktionen utan glasfiber armerad polyester rakt igenom. Över dom kvarvarande soffbitarna har jag plastat upp luckor som är förstärkta med Plywood så dom är mycket stabila.

Akterdäcket har efter ombyggnaden mycket bra durkyta och även bra förvaringsutrymmen.

Håller i skrivande stund på att göra klart väggarna akterut på akterdäcket, blir en konstruktion helt i glasfiber målad med topcoat.

Mycket stabil båt att trolla med även om det blåser och man håller sig pigg och fräsh med vindskyddet man har vid förarplatsen.


Trailern är helt suverän och passar perfekt till båten.


Jag är mycket nöjd med hur bra den här båten fungerar men nu vill jag skaffa en större båt.


175000 kr.


joje72@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP