Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

28 aug. 2011

Bildtävling på Scandinavian Trolling forum



Hej alla glada trollare.

Tänkte vi skulle dra igång en liten bildtävling för att höja aktivitetsnivån på forumet.
Medlemmarna skall få själva vara med att rösta fram bilderna.

Ni lägger upp bilderna här i tråden.
Sen kommer jag ta hjälp av Joj, Flodström, Magic, Vår Herre, och Satan för att plocka fram förmodligen de tio bästa bilderna.

Sen kommer jag starta en ny tråd där alla tio bilderna finnes med, denna tråden kommer ha omröstning där ni kan rösta fram er favoritbild.

Bilden skall förknippas med trolling, båt och trollingfiske, altså en TROLLINGBILD.

Jag har lite småprylar från DreamWeaver Lures som kommer skickas till vinnaren. kanske det kan bli en vinst till den som kommer på andra platsen också

Alla får vara med i tävlingen, Även vi som skall försöka sålla ut alla goda bidrag.

En bild per deltagare.
Första del av tävlingen avslutas nästa söndag klockan 18:00, sen skall vi försöka plocka ut de tio som går vidare, och jag lägger upp en ny tråd under natten till måndag. Jag låter omröstningen ligga uppe i en vecka tills söndagen den 11:e september klockan 22:00.

Kom med era bästa trollingbild.
kolla in länken http://www.scandinavian-trolling.com/forum/showthread.php?p=22274#post22274

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP