Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

8 sep. 2011

Scandinavian Trolling Forum uppe igen


































Äntligen är vi igång igen.
Saker man har lärt sig, lita inte på din webb host support (one.com suger illa.).
Andra saker jag har lärt mig idag: www.oderland.se har en support som är helt fantastiskt outstanding.
Vilken fantasktisk engagerad personal.
Har som ni forstår bytt upp mig till ett annat webhotell, visst kostar det lite mera, men jag vill och måste veta att de som har hand om mina domän, kan sina saker, samt är villiga att lösa problem.
Jag är jättenöjd med oderland.se

Kjelle

2 kommentarer:

  1. One suger ikke....men de kan holde lave priser pga lavere support...
    Backup får du ved forespørsle.. men kan du ikke DB så går det ille.
    Du fikk tilbudet om hjelp ;-)

    SvaraRadera
  2. Hei!

    Ble lovet hjelp, "Harish" lovet at One.com skulle göre en system restore, och återställa forumet till fredagens backup.
    Fem dagar senare så säger supporten att "Vi får inte göra en återställning, utan bara hämta fram filerna åt dig". Nånstans ljugs det.
    Backupen jag fick var på 17 GB, och gick inte att ladda upp via Mysql admin.
    Det funkade inte att importera den via Mysql dumper, fick bara massa felmeddelanden.
    Oderland.se importerade och fick igång databasen på tio minuter.

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP