Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 mars 2018

GoPro och TrollPro 3 Downrigger series säljes

Säljer ett GoPro/TrollPro paket, allt du behöver för att filma under vatten (förutom minneskort).
Paketet består av:
1 GoPro3 Silver
1 TrollPro 3-DR Downrigger Series
3 batterier
1 laddarsladd
1 GoPro housing
Blandade GoPro fästen och bracketter.
Allt detta är i väldigt bra skick.
Min rygg sätter stopp för trollingen, så då gör jag mig av med lite saker som inte används.
Köpte kameran våren 2013, ryggen satte stopp för fisket från hösten 2013, så detta är nästan oanvänd.
Har legat i min kameraväska sedan sommaren 2013.
TrollPro kostar i USA ca 1500kr plus frakt, tull och moms.
Jag vill ha 2500kr för hela paketet med kamera, flera extra batterier och TrollPro3 Dr.











- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP