Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

14 okt. 2009

Updatering Team Scandinavian Trolling


En liten updatering, jag har INTE gått i ide .-)

Högsesong på jobbet tar mycket tid just nu, har även varit bilsäljare ett tag och sålde iväg vår underbara Dodge magnum SRT-8 i lördags.

Tittar nu på lite olika minibussar, typ -05 och -06 Grand Voyager, VW Sharan, Renault Espace Grand och Peugeot 807. Alla dessa är 7 sitsiga vilket behövs i vår stora familj.

Vet ni om någon till salu så hojta till.

Resten av denna veckan kommer jag att klargöra båt inför vintern, tömma vattentankar, toasystem med mera.
Kommer ha båten här hemma under presenning så det enkelt går att ta ut den om vädret tillåter.
Måste erkänna att jag är trollingsugen.

Funderar på att tävla i Lorents marincupen, ett riktigt bra initiativ för fisket i Vänern.
Har nu äntligen fått på plats åtta av mina 16 Lorents Marin spöhållare, det blev riktigt snyggt.
Tack Joachim :-)
Bild på båten med hållarna.

More to come.

/Kjelle

2 kommentarer:

  1. Tjena Kjelle Pelle....

    Ska kolla om jag har någon 7-sitsbil på g... Säljer ju bilar till yrket... Klart som fan du ska vara med i Hällekis... vi kommer vara där och åker upp redan onsdag kväll. Kul med lite fiske och fest. Du är alltid välkommen på rosékalas i vår båt någon kväll, det vet du.. MVH Peter Team Fiasko.

    SvaraRadera
  2. Tackar Peter!

    Hojta till om det är något på G, givetvis skall den inte ha gått mycket, vara nästan ny och nästan gratis hehe.

    Nej allvarligt vi letar bil i klassen runt 100K, resten som blev över på Dodgen lägger vi nog i ett nytt badrum.

    Rosé är inte fel, jag åker isåfall med någon polare. Lite långt att traila min stora båt om det är snöföre.

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP