Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

29 apr. 2010

Hemma med sjuka barn


Idag blir det bara att titta på bilder av båten, sitter hemma med två febriga småbarn.
Har börjat med renovering av ruffen i båten, slitit ur all gammal ful matta, vinterisolerar skrovet med vintermatta, en tio millimeter tjock matta som liknar liggunderlag.
Denna limmas på skrovsidorna, och sen limmas nu skrovbeklädnad på denna.
Bilder kommer.

Hoppas hinna med en hel del i helgen, måste bli klar med de stora projektena snart om jag skall hinna fiska en vecka från och med tionde maj.
Hydrulpumpen måste monteras in igen, bromsarna på jeepen måste fixas då de ligger på på ena framhjulet.

6 kommentarer:

  1. Skönt o höra att det inte bara är jag som känner paniken komma med allt som måste fixas innan säsongen börjar. Bara o jobba på.

    Skitfiske.

    MVH Team Walles.

    SvaraRadera
  2. Hehe nej det gäller att ta tillvara på varje lediga stund. har nu varit ute och kört igång värmen i båten, frugan kommer hem från jobbet vid halv två och då hoppas jag båten är varm nog så jag kan limma vintermatta.
    Sen får jag meka hydraulikpump och bil i helgen.....

    Jobba på du med, så kanske vi ses på sjön.

    Kjelle

    SvaraRadera
  3. jimmy temagasten.blogspot.com29 april 2010 kl. 13:10

    Tjana. Jimmy team Gasten här såg att du hadde fått bytt din pilot utbytt. undrar om du säljer reservdela om du har kvar din gammla pilot. du kan kontakta mig på 0707812306 eller skriva i min g-bok på bloggen mvh jimmy

    SvaraRadera
  4. Hej Jimmy!

    Jag fick skicka tillbaka alla trasiga och ej trasiga delar så tyvärr.
    Vilka delar är det du behöver?
    Kan vara så att jag kan hjälpa dig att få tag på dessa.

    Kjelle

    SvaraRadera
  5. jag beöver en gyrokommpass och fjärkontrollen med anslutning. men dom e appdya att köpa på lowrens

    SvaraRadera
  6. läste att din pilot bara la av efter tio min kompisen har samma problem med sin. han har bytt hela sin pilot flera gånger men den fungerar inte ändå

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP