Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

14 sep. 2011

No rest for the wicked


Så säger man iaf "over there".
Skulle gärna komma ut en sväng med båten snart, men det finns verkligen inga luckor alls i mitt schema nu.
Kommer nog köra ner den till Simrishamn, och låta den stå inomhus tills jag får tid att fiska lite.
Nu måste jag jobba igen, möte med två bankchefer, en kreditchef plus en företagsrådgivare är vad som står på schemat nu.
Har stora spännande saker på gång :-)

Sen på söndag är det som ni ser "Kick-Off", så kom gärna förbi och träna kostnadsfritt :-)

Må väl alla ni där ute.

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP