Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

23 feb. 2018

Fiskeutrustning säljes








15 Pro-Troll 8” flashers i plano ”Hootchee Hauler” låda, allt är i bra skick.
Nästan alla flashers är utrustade med ”echip”,
Är väldigt lite använda, ja några är faktisk oanvända.
SÅLD!
















Tomic sats #2
19 vintage Tomic 5” med färger som funkade väldigt bra för mig på Vänern för typ 12-15år sen.
På några är metallbygeln bortklippt då jag ofta körde med linan genom Tomicen då detta ger en bättre gång.
De flesta färgerna finns ej längre att köpa.
Pris 900kr med plano lådan.
Alla som har krokar har nya Mustad Needle Point.
SÅLD!











Planoskrin med lite gamla samlarobjekt.
10 gamla wobblers:
7 flytande Rapala Husky, varav tre nya i kartong.
3 flytande handgjorda finska wobblers, är inte helt säker på namnet, men tror Einar kallade de för Lappia.
Jag köpte dom av finnen i Mellerud runt 1999-2000.
Pris 800kr med planoskrinet. (Sänkt pris från 1000kr).











Tomic sats #1
20 styck vintage Tomic 5”
Och en Tomic 6”
Färger som fiskade väldigt bra på Vänern för typ 20 år sen, och färgerna går ej att få tag på idag.
SÅLD!







Kontakta mig på trollingcharter@telia.com
Eller sms (har kass mobiltäckning hemma) till 0705625057
Med vänlig hälsning,
Kjelle
- Posted using BlogPress from my iPhone





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP