Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

10 mars 2009

En laddning spön säljes

Några spön säljes, jag har nio stycken Ugly Stick tiger 7´, pris 400kr spöt.
Dessa har inte ens gått en sesong.
Sen har jag tjugo stycken sprillans nya Ugly stick BWD22008 8´långa Sinappia spön.
Dessa är kända som de bästa spöna Shakespeare nånsin gjort.
Är utgått ur prod. sen några år.
Jag vill ha 650kr /spö.

Antingen skall 7´spöna säljes, eller så skall 8´sinappia Ugly stik spöna säljes.
Antingen eller, resterande skall jag ha kvar själv.

Intr? maila mig på admin@scandinavian-trolling.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP