Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

12 mars 2009

Trollingspön och rullar säljes








Lite blandat av rullar och spön säljes,
Alla rullar är begagnade men i bra skick.
Fyra Daiwa, Great Lakes 47LC 600kr styck
fyra Daiwa Sg47LC 750kr styck
två Daiwa SG27LC 550 kr styck
Två Daiwa SG47LCA 800kr styck

Sen så säljer jag nio stycken Shakespeare Ugly Stik tiger gold 7´, dessa har inte ens fiskats en hel sesong, pris 400kr spöt.

Sist men inte minst har jag tjugo stycken sprillans nya i emballage Shakespeare Ugly stik Gold BWD22008 "Sinappia", dessa spöna är av många ansedd att vara bland de bästa trollingspöna någonsin. Dessa är inte längre i produktion.
Shakespeare har sju års garanti på dessa.
Pris 650kr spöt.

Maila mig på admin@scandinavian-trolling.com eller ring på 070-5625057
Skall forsöka hinna med att lägga ut flera bilder på forumet:
www.scandinavian-trolling.com/forum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP