Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

7 apr. 2009

Boggiaxlad Båtsläp till salu


Tar båtar upp till ca 28-29 fot.
Godkänd for ca 4000kg, släpet är ej reggad.












Lysena är nya.

















Ett mycket rejält släp gjord i aluminiumsprofiler.
Båten ligger på mattklädda träbunks, du sprider ut båtens vikt på hela skrovets undersida istället för att ha en mycket hög belastning på några få rullar.








Jag har två stycken draghandskar till släpet, nu sitter det en 50mm handske obromsad.
Jag har också en 60mm handske, om ni monterar den och kopplar till bromsarna så har ni hydrauliska skivbromsar på släpet.

Har tyvärr bara 50mm dragkula så jag har fått köra obromsad.






Såhär ser släpet ut med min 25,6 fot långa Cobia på plats.




















Pris släp kr 32000:-

Kontakta mig på tel: 070-5625057
eller maila på trollingcharter@telia.com

Kan säljas på två veckors varsel.

/Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP