Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

29 maj 2009

Städar och säljer undan några ugly stik och power pro med mera



4572meter Cajun Red Lightning 20lb 0.46mm lina.
Brottstyrka 9kg.
Jag kör själv denna linan på tio av mina trollingrullar och är mycket nöjd, fick en spole över när jag bytte lina tidigare i maj.

I och med att rött är den färg som först "forsvinner" under vatten, så blir linan osynlig för fiskar, redan efter en meter är linan ej synlig, kolla länken:




Cajun RedTM color disappears in as little as three feet of water.
High abrasion resistance.
Low stretch formula.
Superior knot strength.
Designed for tough bigwater fishing.
Available in variety of weights and three spool sizes.
Made in the U.S.A.
[IMG]http://www.alltackle.com/cajun_red_chart.jpg[/IMG]

Water filters out certain colors more quickly than others. The color red is the first color to be completely filtered. This means that once Cajun Red LineTM goes under water it starts to become "invisible" to fish in as little as three feet of water! All the fish see is the lure.

Pris, 800kr plus frakt.
Maila mig på trollingcharter@telia.com om ni är intr. av nåt.
Mera:
har två bulkspolar med Power Pro 50LB superlina, EN av de skall säljas.
Den ena är Yellow High Visible, och
den andra är Phantom Red, altså en spole med röd Power Pro och en spole med gul.

EN skall säljas och om den säljs snabbt innan jag spolar på den andra linan på mina rullar så får ni själv välja färg.





1370meter
50lb
22,6796185kg
0,014"=0,3556mm

Jag vill ha 1500kr, plus frakt kr 30
Maila mig på trollingcharter@telia.com om ni är intr. av nåt.

Och några spön:

Ugly stik trollingspön
Har på tok för många spön och skall sälja undan några av de.
Det jag har är:

8´Ugly Stik BWD22008 "Sinappia", ett spö av många trollare ansedd att vara de bästa spöt nånsin.
Jag har nio stycken sprillans nya Sinappia, Pris 550kr styck(Kostade uppemot tusen kronor när de var i produktion).
Dessa har gått ur produktionen för ett antal år tebax, köpt nya i Svenk butik i våras, köpte like gärna tjugo stycken , spöna har sju års garanti från Mars i år.







Sen har jag nio stycken Ugly stik tiger gold 7´, dessa har bara testfiskats ca tio timmar,Plast med streckkod finns kvar på handtaget på flera av de, delar inte på dessa nio, utan säljer enbart alla nio samlade. pris 350kr styck.

Maila mig på trollingcharter@telia.com om ni är intr. av nåt.

/Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP