Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 maj 2009

Två timmar på Tradera idag, Hela dagen på akuten igår.....


Börjar med akuten, våren är inte alltid like trevlig och i synnerhet inte för alla oss som plågas med astma och allergier.

Åkte på en monsterförkylning men infektion i båda lungorna, ringde akuten och kunde nästan inte andas.
Åkte in och fick lite blodprov tagna, ingen lunginflammation.
Fick en startdos med kortison på 16 styck tabletter, sen flytande ventoline och atrovent. Vilopuls på 120 och syresättning på under 94% jobbigt......

Efter ett tag blev det bättre, fisk sedan 16 styck kortisontabletter igen och sen åka hem. Totalt mera än 40 tabs igår.

19 Kortison idag, pulmikort och ventolin uppe på det. Är nu iallafall inte andfådd när jag sitter still. Inget båtmek igår tyvärr.

Inatt har jag städat lite, fick inte sova av alla tabsen igår så jag städade och lade ut lite trollingprylar på Tradera inatt och nu på eftermiddagen.
Dipsy divers, Slide divers, Big Jon mini divers, Snubbers, Daiwa rullar med mera.

Här ser ni mina auktioner:Mina auktioner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP