Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

16 juni 2009

Nya Suzuki SS båtproppar, Hydr. slangar med mera säljes


Städar undan lite prylar som antingen satt på min båt när jag köpte den, eller som köptes till båten men aldrig användes.

2 nya SS Suzuki stålproppar 14X18, passar Suzuki DF90, DF 115 och DF 140, styckpris vid köp av en 4000kr, köp båda för 6000kr. Ena är höger och andra vänsterroterande.
Propellertrim i Stockholm skulle ha 8000kr/styck när jag skulle beställa storleken större.
Dessa har gått 2 timmar.

Badstege/badplattform, i rostfritt/Starboard kolla bild, i bra skick.
Pris 700kr

Nya hydraulslangar till Hydraulstyrning, slangarna är fabrikat Seastar.
20` långa, pris 1000kr

kokapparat kök, fulgte med min nya båt, jag har dubbel origo och har aldrig användt/haft behov av denna. Den är gasdriven, inga gasflaskor medföljer.
Pris 500kr


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP