Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

4 apr. 2011

Montage givare till Fish Hawk X-4

Börjar i fel ordning med korten, här är givarna på plats.

Fish Hawk givaren, denna fyller ju en funktion bara i trollingfart och bör klara av denna platsen utan störning.

Ekoloedsgivaren längst mot styrbord. Structura scan längst åt babord.
Vi får väl se om placeringen av structure scan givaren kommer funka. Vill inte ha den längre ner, då det finns en risk att jag krossar den när jag sjösätter.

Fastskruvad platta av PE plast, skruvskallarna gömda, och tec-7 i alla skruvhål.

Najsienajs

FishHawks nya givare/mottagare.

Fish Hawk X-4 nya givaren.

Detta kommer bli toppen.

:-)
Om någon av er är på leting efter en Fish Hawk X-4 så hojta till.
Jag har nämligen en över.
admin@scandinavian-trolling.com

Ha en trevlig dag i vårsolen, nu skall jag jobba igen.

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP