Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

31 juli 2009

Dags att röja undan några båtprylar, 4 SALE:



2 stycken Suzuki SS 14X18 stålproppar till DF 90, DF115 och DF140.
Propellrarna har gått ett par timmar.
Ena är högerroterande och den andra vänsterroterade.

Vid köp av en propeller pris 4000kr
Vid köp av båda två, pris 6000kr

Propellertrim i Stockholm ville ha 8000kr/styck.

Säljer också badstege / badplattform i bra skick 700kr.














båtkök, kokapparat till båt, jag fick med denna när jag köpte min senaste båt men fick aldrig använding av den.
Gasdriven ingen butanburk medföljer, pris 500kr eller bud.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP