Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

8 juli 2009

Nytt körkort BE, nytt tak med mera


Det enda jag inte hunnit med är fiske.
Blev iallefall klar med BE körkort igår, nytt båtsläp är på gång så kanske höstens sesong kan bli en riktig trollingsesong.
Senaste tiden har ägnats åt renovering av sommarstuga plus körkort.
Några kortare halvdagsturer efteruppväxare har jag hunnit med, men i och med att det är lite tidigt för uppväxarna så har det enda resultatet såhär långt blivit näbbgäddor......

Denna veckan har jag teoretiskt sett möjlighet att trolla men nu skall det blåsa kuling/storm några dagar så då blåste dessa planer bort.


Håller också på med lite nyriggning på båten med bland annat spöhållare från Lorents Marin, återkommer med mera info och bilder när dessa är på plats.
En fishHawk X4 vattentemp och hastighetmätning i ytan samt nere vid lodet är på gång inför det sena sommarfisket efter uppväxare.

Räknar med att trolla en hel del under V 29.

/Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP