Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 nov. 2009

Högsesong


Men tyvärr bara på jobbet.

Har de senaste tre dagarna jobbat nästan 60 timmar, yep är egenföretagare.

Vi har renoverat entré delen av mitt gym, målat om och stylat hela receptionsdelen.
Vi har även byggd en butikshörna och öppnat en Proteinfabrikken concept store. (PF Concept store).

Det blev riktigt snyggt.

Vem är vi? Jag och tre av mina underbara anställda tjejer, utan er hadde vi aldrig klarat av så mycket jobb på så kort tid.

Fiske, hoppas få tid att fiske lite nästa vecka.
Denna veckan är redan fullbokad, även helgen är fullbokad.

Vi har gästinstruktörer i gymmet, kör en Workout weekend och får även en PF sponsrad kroppsbyggare på besök.

Det kommer att vara fullt tempo från morgon till kväll och blir jätteskojjjjjj.

Fish on.

/Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP