Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

4 mars 2013

Wreck Structure scan









Tog en dag fri från fiske, och åkte ut för att testa lite elektronik, hittade detta vraket och körde flera vändor för att få olika vinklar. 
MS Villon heter skeppet som sjönk utanför Simrishamn 1986.
Utrustningen jag använde var Simrad BSM-2 CHIRP Sonar modul, Simrad NSE-12, Simrad NSS-7, Lowrance LSS-1 structure scan, Lowrance HDS-12 touch, Airmar B175L, och B175M CHIRP givare.
Jag har MASSA bilder i mina album på FaceBook. 

2 kommentarer:

  1. Så jävla härligt att se att du lyssnade på Lasse Demian medan du letade efter vraket :D

    SvaraRadera
  2. Demian är Kung (Eller var det Hertigen av Halland?)

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP