Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

23 dec. 2009

VEM BLIR BESÖKARE NR 15000???? gratis flasher :-)


Besökare nr 14444 hörde aldrig av sig.
Men jag vill gärna ge bort en flasher hehe, Just nu visar countern 14618 besökare.
Jag kör en ny likadan grej, vem blir besökare nr 15000...............
Ta en skärmbild och maila denna till admin@scandinavian-trolling.com skriv namn och adress så kommer en sprillans ny Becholds flashers flygande din väg.

Klicka gärna på FÖLJ knappen för att följa min bloggggg.



PS lite info till alla er som följer min blogg, Scandinavian Trollingforum kommer snart att starta en värvningskampanj med fina värvningspremier från våra annonsörer.
Bland annat fina paket med skeddrag, flashers och flugor från DreamWeaver.
Börja redan idag att ragga ihop polare inför värvningskampanjen.

1januari tills 15 februari kommer kampanjen att pågå.
Det är jätteviktigt att dina kompisar skriver ditt forumanvändarnamn som referens vid registrering.
Det går INTE att lägga till dig som referens i efterhand.

Das wahr alles.

God natt och god jul alle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP