Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

24 jan. 2011

Har inte fått mycket gjort idag

Storm Princess II

Spolpump i stort sett klar.

Yepp

Fick på plats autopilotpumpen idag.

Pumpen sitter monterad på "maskinfötter", ger en helt tyst gång.
Nu skall i och för sig inte Hypro(Hydraulik Projects) pumpen låta särskild mycket.
Pumpen är tystare och bättre än de de flesta "fabrikspumper", och till under HALVA priset. Helt galet bra.


Har stressat och jobbat för mycket på sistone, så nu varvar jag ner lite i några dagar.
Har kännt mig as-sliten och lite deppig, det är ett tecken på att min kropp måste vila..
Så lite lugnare tempo framåt. Inte helt bra att jobba fjorton femton timmar och sen träna två pass per dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP