Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

4 jan. 2010

Lowrance LCX-112C eller Globalmap 8200C Säljes






Lowrance LCX-112C säljes, Dual freq och GPS

Köpte loss denna från en polare i lite penningskris efter julen.
Han köpte denna i USA i våras, på hösten fick han problemer med kortläsaren, skickade in denna till rep, och fick till svar att det skulle ta 10-12 veckor innan han fick tillbaka den.
Hans huvudenhet reparerades inte, han fick istället en ny i utbyte, men han hadde under väntetiden redan köpt sig en ny gps/ekolod kombo.

Så det jag säljer är en sprillans ny huvudenhet, den har bara startats upp för att ta demo bilderna ni ser här.

Huvudenheten (Ekolod/kartplottare) är ny, ekolodsgivaren en två frekvens har används sen April, samma gäller GPS antennen.

Allt är givetvis i toppenskick.

Pris 13000kr


Kan eventuellt sälja undan min Globalmap 8200C istället, isåfall kör jag själv två stycken LCX-112c, en som ekolod och en som plottare.
Pris globalmap 9000kr.

Frågor? Maila mig på admin@scandinavian-trolling.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP