Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

26 jan. 2010

Ny trollingklubb ser dagens ljus




Nåmligen Ölands Trollingklubb.
Givetvis skall ett trollingeldorado som Öland ha en egen trollingklubb, Här är informationen jag fick i ett mail idag:
"
Hej
Nu kör vi igång Ölands Trollingklubb: Kan ni lägga ut information och kontaktuppgifter på era sidor.
De som är intresserade kan ta kontakt med Lasse Karlsson helst via mail och lämna anmälan med mailadress för kallelse till interimsmöte under våren.
Syftet med klubben är att samla trollingfiskare ( samt även sportfiskare med andra fiskemetoder) som utövar sitt fiske på Öland. En klubblokal och hemsida eller blog står högt på önskelistan. Även fiskare med boende utom ön är välkomna.
Kontakt: mail karlssonsmek.borgholm@telia.com, eller tel Lasse 070-5497050
För Team Öland"
Lasse Karlsson

Jag anmäler mig direkt Lasse :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP