Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

16 mars 2011

Cannon Unitroll, easytroll, sporttroll och svängplatta 4 sale








Lite gamla prylar som säkert inte kommer till använding på mina båtar.

Cannon unitroll 10TS med dubbla spöhållare, och svängplatta.
Detta är den förstärkta tournament modellen med rostfri bom och rostfri vajertrumma. Kostar på Comstedt 8-9000kr med enkel spöhållare.
Min är begagnad med dubbel hållare. pris 5000kr.

En styck Cannon Easytroll, komplett med fäste och spöhållare 1300kr.
En styck Cannon Sport troll utan fäste och spöhållare, i gott skick. 800kr.
Båda dessa mindre riggarna säljs samlad för 2000kr inkl frakt.

En styck svängplatta med ett skadad hörn och några småsprickor. Funkar. 500kr,
två styck Scotty färtplattor. 300kr plus frakt.

Kontakta mig på 070 5625057, eller på admin@scandinavian-trolling.com

Mvh

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP