Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

1 feb. 2010

Ny båt beställd, Beason 28FC :-)


Med tre barn och frugan i båten så behövdes det mera utrymme, Här lär vi i alla fall inte bli något problem med den nya båten.

Bilden är på Fiskeguiderna Klucks 25FC, den jag skall ha kommer att förlängas med dryga metern och får en motorbrakett/badplattform längst bak med plats för mina två Suzuki DF140.


Säljer min Cobia efter denna säsongen, mera information kommer i bloggen under dagen eller imorn.

Här kommer det några bilder på ruffen i en 25FC som låg ute till salu på Annonsbörsen några år tebax:
Båten kommer att vara klar för leverans i slutet på oktober eller början på september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP