Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

14 feb. 2010

Passa på att förhandsboka min båt, säljer den efter säsongen.











Jag begär 170 000SEK
Komplett båt men utan trollingelektroniken, motorer och styrning.
båten år 7,60 lång 25,6 fot, 2,58 bred.
Sötvattentank, tvättfat, porta potti, belysning i cabin, belysning på akterdäck, targabåge med spöhållare i rostfritt och fästplatta för radar.
Innebygda betesboxar under sätena med tre stycken Plano 3600 lådor i varje.
Förvaringsspöhållare på sidorna i akterdäcket, plats för sex spön.
Åtta stycken nerfällda rostfria spöhållare på relingen.
Batteriväxlarbrytare, två batterier.
Bränsletank på ca 500 liter.
Originalt brytarpanel plus ett extra som jag montera för elektronik.
Marin cd spelare och högtalare(radion funkar inte).
Gps antenn, stort delbart kapell, täcker hela akterdäcket. Kan ta bort den bakre delen och istället montera på kapellbakväggen så täcker det bara styrhytten.
USA modell brannsläckare, länspump automatisk som kan styras manuellt från brytarpanel.
Tankmätare, mugghållare, betesfisktank med syrepump, trimplan, spolpump akterdäck, Bänkar att sätta i på akterdäcket med dynor, ger plats for 6 personer.
Specialsydd dyna för fördäcket (solning ) och ankare. Har säkert missat en hel del.
Båten är utan tvekan den mest rejäla båt jag har haft och varit ombord i, lägger nu mera vikt på familjmys och måste ha sovplats för fem stycken(vi har gott om barn hehe).

Problemet är dock att jag inte gärna säljer den innan slutet på augusti, tills dess så finnes det möjligheter att provköra och provtrolla den i massor.

I fiskeväg är det targabågen samt spöhållarna på relingen som följer med båten.

En hel del på båten är nytt, bland annat en del av spöhållarna på relingen, spolpumpen för akterdäcket, nysydda dynor på insidan av relingen, brytarpanel+++
Skulle jag riggat båten idag och inte haft mine Sukiz så hade jag gått för en Yamaha 250 eller 225 OX66 som transportmotor och en 15hk trollingmotor bredvid
Jag kan hjälpa till med att ta hem en stormotor från USA om så önskas.

Kontakta mig på tel: 070-5625057. eller mail admin@scandinavian-trolling.com

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP