Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

17 feb. 2010

Nu trillade det in några prylar till nybåten



Jag har fått hem lite prylar till nybåten, bland annat Bennett trimplan typ Stooooora :-) 30cmX46cm.
Min Iphone ser rätt liten ut uppe på trimplanen.




Har även fått hem värmaren, en Webasto Marin 3900EVO från WEBASTO MARIN.SE
Vad skönt det skall bli att våkna i båten varm och med torra kläder. Längtar som ett barn tills denna är monterad och klar :-)
Nu är det slut på att frysa...

Köpte en sekundär länspump typ" stor" igår. Rule 3700gph, tänkte ha denna hängande 5 cm över den andra pumpen som en sekundär högkapasitetpump.
Här skall det inte göras nån kopia på Team Jokers olycka.
Pumpen drar 13a, och pumpar 14370 lit/tim /230lit/min.

Lite tråkigt bara att båten inte är klar föräns oktober/november..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP