Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

12 mars 2010

Behöver ni nya dubbla spöhållare till era Cannon riggar?



Har fyra stycken dubbla spöhållare, nya i kartong(totalt åtta spöhållare till fyra riggar).
Två är för montering framme på bommen och två är till att montera bak på riggen.
Sålde riggarna innan jag hann använda dessa(nya omonterade i kartong).

BE outdoor tar 1895kr för de till att montera bak på riggen.
jag vill ha 850kr

BE tar 1295 för de som monteras på bommen, jag vill ha 700kr.

Har även fyra Cannon retro ease.
200kr styck. BE tar 299kr.

Inget av detta passar på mina Scotty riggar så nu får ni billiga spöhållare och retro ease.

Maila mig på trollingcharter@telia.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP