Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

24 mars 2010

Rabatterade båtförar och VHF utbildningar via Scandinavian Trolling Forum


Vad sägs om rabatterade priser på VHF kurs, förarbevis och kustskepparexamens utbildningar? Scandinavian Trolling forum har idag glädjan av att informera om ett samarbete med Navigationsutbildning.se och Scandinavian Trolling Forum. Navigationsutbildning.se ger våra medlemmar 20% rabatt på VhF, förarbevis och kustskepparutbildningar på distans.
Visste du att de flesta försäkringsbolagen sänker din försäkringskostnad om du har nautisk kompetens? Per definition så räcker det med förarbevis för att ha nautisk kompetens. Själv tycker jag att vi som vistas så mycket på sjön, bör ha minst kustskepparexamen för egen och andras säkerhet.

Jag kommer själv att ta VHF, Förarbeviset samt kustskepparn via Navigationsutbildning.se under våren, och som småbarnsförälder med fullt upp i vardagen så passar distansutbildningen utmärkt.


Jag kan plugga när det passar mig, i den takt det passar mig.
Kommer hålla er uppdaterade på utbildningen. Vill ni med gå utbildningen? För att ta del av erbjudandet så måste ni vara medlemmar på Scandinavian-trolling.com och skicka ett PM till Kjelle för att få tilldelad eran rabatt kod som ger er 20% rabatt på utbildningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP