Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

29 mars 2010

Servicedag idag

Nu kan trollingsäsongen börja.
Har bytt oljor och filter på båda mina motorer idag.Fiksat och sprejat på nytt korrosionsskydd på motorblocken.
Har även börjat fixa lite med monteringen av min Webasto 3900EVO värmare.
Återkommer med bilder från värmarmonteringen inom kort.

Den sista timmen på eftermiddagen rev jag ner den fula mattan som har varit limmad som skrov och rufftaks beklädnad i ruffen.
Den var ful som skit, så jag tänkte fixa i ordning med ny beklädnad på skrovsidorna samt i rufftaket innan jag säljer båten.den kommer bli såå fin :-)Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP