Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

12 maj 2010

Hantverkare kostar


Kanske inte skjortan, men i mitt fall riggarna :-)
Har fyra riggar som jag haft planer om att använda på en liten gädd/gösracer.
Dessa är nu till salu.

Två stycken sprillans nya i box Cannon Unitroll.
Dessa har legat här ett par års tid, och har inte ens monterats ihop.
Komplett med lång justerbar bom, svängplatta, utlösare med mera.
Det enda som inte ingår är blylodet.

Kollade på fishit.se och där kostade de 5799kr styck, jag vill ha 4500kr styck.

Har även två stycken begagnade Scotty el riggar, Scotty 1106 med lång bom, lodhake, autostop funktion, svängplatta med mera.
Kontakter för båten finnes också.
Riggarna har gått en säsong.
Lite rost på wiren men ingen akut kris.
Samma rigg som 1116 propack med undantag av att pro packen har dubbla spöhållare.

Priset i butik varierar från 10 000kr till 13000kr.

Som sagt begagnade, och jag vill ha 5500kr styck.

Eventuell frakt står du för.
Går bra att hämta riggarna hemma hos mig.

kontakt: 070 5625057

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP