Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

27 maj 2010

vhf certet och förarintyget är i box


Tentade av sdessa två utbildningarna idag, nemas problemas :-)

Har kört båda kurserna på distans, hemma vid datorn när tid och lust faller på, sht vad smidigt.
När barnen och frugan har somnat kan jag plugga en timme eller två utan att hela tiden bli störd.

Utan tvekan bästa sättet att plugga för en småbarnsförälder med många järn i elden.

Jag valde http://www.navigationsutbildning.se/ och är jättenöjd.

Navigationsutbildning erbjuder även forumets medlemmar 10% på båda VHF, förarintyg och deras Kustskepparexamen.

Är du medlem på Scandinavian Trolling forum och vill nyttje deras erbjudande så skicka mig ett PM på forumet så svarar jag och sänder dig värdekoden som ger dig 10% rabatt på deras nämnde utbildningar.

Jag påbörjar Kustskepparn imorn :-)

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP