Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

3 maj 2010

Äntligen var de nya rullarna på plats.

New reelsHar hållit på nästan hela dagen med att spola om lina och fixa saker, mina gamla rullar var ju sålda sen två veckor tebax, men fyra av dessa var fyllda med 450 meter ny flätlina var, och denna skulle inte följa men. Stackaren Lill Eric på forumet har nu väntat i två veckor på att få sina rullar.
Men imorn skickar jag iväg dessa.

Har även fixat lite med båtinredningen mellan varven idag.

5 kommentarer:

  1. Yep, selvklart. alt på min båt regnes i fot, rigger, ekkolodd og snellene.

    SvaraRadera
  2. Hos meg er det meter :) Men det er jo hva en er vant til. Rigg er fot, alt annet er meter. Kanskje en skulle gjøre en vri og ta favner :p

    SvaraRadera
  3. Mycket grejer lite saker? Månne det bli en fiske rapport innan vintern?

    SvaraRadera
  4. Nej nje fiske hinns det inte med.
    Roligare att shoppa prylar :-)

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP