Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

5 aug. 2010

Scandinavian Trolling forum

Scandinavian Trolling forum, nya medlemmar varje vecka.
I dagsläget närmer vi oss ett tusen medlemmar :-)
Jätteroligt och taggande.
Jag hoppas antalet kan dubblas innan jul nästa år.
Medlemmarna kommer från 15-16 olika länder, men givetvis med Sverige, Norge och Danmark i topp och USA på en tuff fjärde plats.

Hur många av er kommer till forumets träff/tävling i Kårehamn, Öland den 14-15 augusti?
Läs mera om forumträffen här:http://www.scandinavian-trolling.com/forum/showthread.php?t=547

Anmäla er genom att maila mig på admin@scandinavian-trolling.com
eller skicka mig ett PM på forumet.

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP