Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

21 nov. 2010

Bilduppdatering, Beason 28FC Nu börjar det likna ett fetingskepp :-)

 
Nu går det framåt, längtar efter att få hem denna sköna Qvinna :-)



Storm Princess :-) en 28 fots hardcore trolllingbåt.

Här snackar vi big time akterdäck, en perfekt båt för guidning.........

Specialbygge enligt ägarens önskemål, jag ville ha utombordare på min 28FC så Peter åkte på att förlänga skrovet under badbryggan, sen integrera denna i skrovet. Bygga till motorbrunn och förstärka i massor.

Massa stuvfack. Det längst fram kommer innehålla bränsletanken.
Övriga fack kommer rymma storlaxar .-) fackat i mitten närmast fotots nerkant är 1,8 meter långt, nästan
en meter brett och 60 cm djupt. Enorma utrymmen på dessa båtarna.

5 kommentarer:

  1. Hej Kjelle!
    Mycket roligt med bygg bilder :)

    Är helt 100 på att du kommer bli toppen nöjd med din Beason!
    Själv kör jag Beason 25wa och vilka båtar det är!

    Mycket nöje!

    Mvh
    Nicklas
    Säffle

    SvaraRadera
  2. Tackar för feedback Nicklas :-)
    Trevligt att du är nöjd med din 25WA.

    Jag kollade runt en hel del innan jag beställde min båt, och till dags datum har jag inte pratat med en enda Beasonägare som varit misnöjd, det är den bästa feedback man kan få innan en beställning.
    Mvh

    Kjelle

    SvaraRadera
  3. Perfekt akterdäck, där får jag gott om plats för min Baden-Baden & ishink.

    SvaraRadera
  4. Underbart, där kan jag veva storlax medan du Magic fixar mig lite gott o äta o dricka :-)

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP