Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

11 dec. 2010

Slöar i Götet med nya bilder från Beason




Akterdäcket och motorbrunn är i stort sett klart.
Peter har även förborrat för mina motorer .-) Tack!
Om en vecka skall båten vara klar.
Håller på och letar fraktbolag. Känner ni någon som vill ha en extra resa nu inför jul så hör av er.




Är i Göteborg denna helgen, på en kroppsbyggartävling och fitnessmässa.
Laddar lite nya ideér till mitt gym.
Nu skall jag ner i hotellbaren här på First Hotell G i Göteborg.

Det lutar åt en liten rom innan kvällens middag med frugan på Hard Rock Cafe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP