Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

15 dec. 2010

Beason projekt, El dragning på G

 Mina egna BEP marine brytarpanel fick tyvärr inte plats där jag ville ha de bredvid styrpumpen, så vi fick gå ner 5cm istället. På stora daschboarden skall min HDS-10 fällas in.
Sen skall det monteras trimplankontroller, autopilotstyrning, kontrolbox till vindrutertorkarna, så det lär fyllas ut rätt bra.
 My battery management :-) också BEP marine, skiljerelä med 24hr supply av el till viktiga förbrukare som måste ha konstant matning. (länspumpar bland annat).
 Kopplingsplintar, två stycken 80a huvudsäkringar samt huvudel till brytarpanel är dragen.
Baksida av batterikontrollen till motorer och batterier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP