Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

1 dec. 2010

Säljer dragbilen, -95 Grand Cherokee 4wd. Dragvikt max 3500kg




1995 Jeep Grand Cherokee.
5,2l V8
automatlåda
fyrhjulsdrift
el fönsterhissar, AC i toppenskick, faktisk kallaste aircondition jag varit med om, el taklucka, skinninteriör, abs, dragkrok.Sommar och vinterdäck.
Sommardäck på alufälg. Extraljus Hella.
Startspärr, el speglar, el strålkastare.

Fjärrkontrollen till dörrlåsen behöver nya batterier. En extra fjärr. medföljer, denna måste programmeras för bilen.

Jag har bytt, bromsskivor fram o bak, bromsbeläggning fram o bak, handbromsbackar, drivaxel/drivknute vänster sida fram. Har ganska nyligen bytt oljor i motor, växellåda, fördelningslåda, kardanaxel fram, kardanaxel bak. Filter växellåda och motor. Flera tusen kronor bara i oljor och filter.
har kört 500mil sen service.
Motor och växellådor är i mycket bra skick, inga oljud och växlar fint.

jag tänker besiktiga bilen och säljer den då färdig besiktigad med två nya strålkastare för 35000kr.
Alternativ ni köper den som den står och besiktigar den själv, pris 25 000kr.
Bromsarna måste luftas/byta bromsolja, samt strålkastarna måste bytas.
Sen klarar den nog besiktningen ua, precis som tidigare år.
Nya strålkastare säljs här på Blocket för 3000kr/par.

Max dragvikt 3,5t
Dragvikt med BE cert 3500kg
Bilen är OK i plåt, med undantag av buckla och lite rost i bakluckan.

En riktigt varm och skön vinterbil.
Jag har bytt upp mig till en nyare Grand Cherokee, och har inte plats med denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP