Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

9 juli 2011

Iphone bilder dag 2 o 3

Jag fightar en ganska stor NADA :-)
Fred Olsens snabbfärja till Teneriffa

Jack Sparrow harpunerar val.

 Cooola djur delfinerna.

Delfin under båten.

Här behövde vi komma undan solen lite.

2 caffe con lecthe, och 2 cuba libre 8€

Sashimi på färsk rå tonfisk, yummmy

I brist på fisk så skålar man lite.


Möte och strategiändring, idag tar vi den stora.

Skönt, soligt och gött i båt.

Idag tar vi den riktigt stora. Jag är etta på att ta fisk idag, Magnus var igår etta (men blev fiskfetta).
Jag har lovat grabbarna att visa hur man fångar fisk.
Uppdaterar ifall det blir fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP