Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

27 dec. 2011

Slutade röka år 2000, men..


Nu är det dags att börja igen, fast denna gången skall det rökas på annat sätt :-)
Frugan tyckte nog att jag varit riktigt snäll senaste året, så jag fick en Bradley fyra galler digital smoker i julklapp.
Med till historien bör nämnas att frugan älskar rökt mat, så det kan vara lite i eget intresse :-)
Skicka mig gärna era favoritrecept på hur man röker och saltar fisk inför rökning.
Jag kommer publicera recept och feedback här i bloggen.

Kjelle

2 kommentarer:

  1. Men Kjelle! vart skall du få fisken ifrån?
    man måste ju ut på havet för att få fisk. Dom hoppar inte ut ur radarn.:)

    SvaraRadera
  2. nice ;) får man fråga vad du har för kryddblandning på?

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP