Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

19 feb. 2012


Pratade med Jocke på Lorents marinprodukter, och han nämnde att LMP just nu introducerar Fladens överlevnadsdräkt "Dry suit".
Dräkten har fått riktigt bra betyg av trollare som har testat den, och är dessutom väldigt prisvärd i jämförelse med den dyra Ursuit.


LMP kör även specialpris på Swivelbase till sista Mars!

1000:-/st för denna fantastiska skapelse!




Fram till 15 mars kör vi intropris på Dry Suit överlevnadsdräkt på LMP.
6500kr i stället för ordinarie 9995kr. Sprid gärna detta!

http://www.lorentsmarin.se/
 
Nu börjar jag göra klar båt och utrustning inför en ny säsong.
Har haft en extrem höstsäsong på jobbet, och samtidigt även hunnit utbilda mig til "International licensed personal trainer".
Så nu kan man även lägga till titeln "P-T" i mitt CV .-)

Hur går det för alla er andra trollingfiskare där ute? har ni börjat göra klart båarna?
Jag vet att några båter ligger klara i Simrishamn, och om jag får tid så kommer nog jag traila ner min båt till Simris under mars månad.
Kanske ses vi i hamnen?

Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP