Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

26 feb. 2012

Nyheterna vill skriva om min blogg

En reporter på en av Oskarshamns lokaltidningar kontaktade  mig i slutet på förra veckan och ville skriva ett reportage om trollingfisket och min blogg, skall bli spännande att se hur det kommer se ut.
Roligt att trollingfisket uppmärksammas, och att det då förmodligen finns intresse bland lokalbefolkningen att läsa om sådant.
Kanske kan vi i framtiden få flera trollingriggade båtar här kring Kalmarsund.

Besök gärna Nyheternas websida här: http://www.nyheterna.net/nyheter/Oskarshamn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP