Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

25 feb. 2012

Sportlov och mys på Öland




Passade på att kolla till stugan under sportlovet, vad skönt att äntligen vara på plats på Öland igen. Stugan stod kvar, jag hittade också mina öringprylar och blev påmind om att jag snart måste komma mig ut en sväng och fiska lite flugfiske.
Fick besök av öns "fiskarkung" Nicklas Solberg i Team Öland.
Socialt och mycket trevligt som vanligt. Vi hann med mycket fiskeprat, och båda två är vi sugna på att tävla Trollingmasters Bornholm. Sist helgen i April. 300 tävlande team, 50 000 danske kronor som förstapris och en underbar stämning i hamnen under tävlingen. Skall NI tävla TMB i år?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP