Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

5 mars 2018

Spön(massor), och rullar till salu







6 nya Patriot corestick Mustard 7”
Pris 300kr styck eller 1700kr för alla 6.
Frakt tillkommer.



















Patriot Corestick Mustard.
Två spön utan spöpåse, kan inte minnas att ha ens testat dessa.
8” 240cm 250kr
8,6” 255cm 250kr






14 ”begagnade”, varav ett utan påse.
Har någon annan påse liggande som jag eventuellt kan skicka det i.
Köpte dessa innan Scandinavian Trolling Trophy tävlingen, tror jag har fiskat med dom totalt fem gånger, men iaf inte flera än tio gånger, så därav ”begagnade”.
260kr styck
10 styck 2500kr


















4 Bios dipsy diver insider 90DD, enligt mitt tycke de bästa dipsydiver spöna.
Som ni vet så har dessa några år på nacken, men jag vill ha 300kr styck, annars så håller jag på dom ifall mig rygg slutar strula så jag kan börja fiska igen.







16 Shimano Tekota 600LC, med räkneverk i fot(har allt Annat i båten också i fot).
En är lite äldre, övriga köpte jag och fyllde med lina inför Scandinavian Trolling Trophy, och tror som sagt att jag har varit ute 5 gånger sen dess. Köpte 20 rullar och hade kvar den ena äldre rullen sen tidigare.
Sålde fem rullar förra året.
Rullarna har försvarats svalt i kartongen i min källare, linan är idag lika fräsch som när jag fyllde dom, och dom är fortfarande välfyllda som ni ser i bilden lite längre upp i inlägget.
Tror som sagt att jag fiskat runt fem turer med dom, kör oftast med tio spön, så dom är i stort sett oanvända.
Alla tillbehör finns med i kartongerna.
Dom behöver bara att dammas av/putsas rent.
Sålde fem förra året för 1250kr styck, lägger ut dessa för 1200kr, finns det flera intressenter så får ni buda på dom.
Den sista lite äldre är jag beredd på att antigen släppa billigare, eller behålla den själv.
























Säljtråd rullar och spön

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP