Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

10 mars 2018

Wobblers, deep dive, bombers, Reef runners, storm, tomic




Massor skall säljas.
Har ingen aning om vilken dag jag kommer lägga ut de olika sakerna ni ser.
Har sjukt mycket fiskeutrustning, typ säkert 2500 skeddrag, några hundra wobblers, några hundra flashers...... ni förstår.
Försöker ta en sak i taget numera, annars blir det helt kaos och minnet lägger av helt.
Jobbigt!
Jag vet att en del av det ni ser på dessa bilderna är attraktiva, och även i vissa fall samlarobjekt.
En del av detta har jag haft sen -80 talet.
Håll koll på Scandinavian Trollingforum, jag kommer lägga ut saker där efter vart som jag får ordning på det.
Ställ gärna frågor i forumet, har flera samma frågor så räcker det att jag skriver en gång så alla kan läsa, annars så går all min tid åt att besvara pm, och messenger meddelanden.
Så vi försöker i störst möjliga mån att diskutera detta i forumet.

Länken till säljdelen hittar ni HÄR. :-)


























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP