Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

7 mars 2018

Trollingutrustning till salu på Scandinavian Trollingforum

Har lagt ut lite Ismo, Northern King och annat gott och blandat till salu på forumet.

Kommer fortsätta lägga ut saker bara där tror jag, det bli alldeles för utspritt att lägga ut saker till salu på flera olika FB sidor.

Jag får inte riktigt teknologin att fungera här idag, men jag har flera saker som jag tänkte lägga ut på SC trollingforum.

här är länken till den: Skedar och flashers Scandinavian Trolling Forum

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP