Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

28 feb. 2011

Fish Hawk X-4 och TD








Denna sommaren skall vi iallafall ha full koll på temperaturer samt vilket djup vi fiskar på.
Idag landade det ett paket från FishHawk ner i min brevlåda.
Nya TD ser riktigt fin ut, den kommer förresten att finnas till salu i butiker i USA från och med idag.
Inte illa att ha fått hem två stycken i god tid innan de levererades till butiker i USA.
TD loggar temperaturen för varje 5 fot på djupet, eller för varje 1,5 meter för oss som ställer in den på meter.
Du kan enkelt läsa av alla temperaturer för varje 1,5 meter ner till 90 meter.
Den visar även vilket djup du har fiskat på.
Du ansluter smidigt TD till dina blyade/ eller dipsy linor.
När du sen vevar upp läser du av fiskedjup samt olika temperaturer.
Smidigt för alla som inte har Fish Hawk X-4, eller för alla som på ett billigt och smidigt sätt vill ha koll i lilla gösbåten.

Alla dessa fina prylar köper ni givetvis hos:
Gloutdoors.com

3 kommentarer:

  1. ok, tror jag beställer lilla höken till våren. Gloutdoors som gäller?

    SvaraRadera
  2. Ja, eller om du beställer direkt från http://www.fishhawkelectronics.com/

    Jag har iofs en över, hojta till isåfall på admin@scandinavian-trolling.com

    SvaraRadera
  3. Ok, skall lägga det på minnet! Tackar, när tror du att du avger första testrapporten då?

    SvaraRadera

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP