Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

4 feb. 2011

FishHawk X-4 till salu. Bomar Portlights också till salu

 










Fishhawken installerade jag juli eller augusti 2009.
I toppskick, inge fel eller probs. Proben har alltid legat utan batterier.

Pris 5000kr


Två stycken sprillans nya Bomar Flagship series Stainless steel portlights säljes också.
Lyckas inte få plats med dessa på nybåten.
Köpte de nya i höstas för att använda de på Beasonen, men icke sa nicke.

Liknande modeller (Rostfria Bomar) hos Comstedt kostar 3300kr styck.
Jag vill ha 3500kr för båda två.

"Bomar part # S616MCSSLS-1-FR. Commonly used in Bayliner boats, US Marine part # 1759992.
Features;



  • Polished stainless steel







  • Friction hinge for opening in any position.







  • Complete with outside finishing / trim ring.







  • Tinted acrylic window.







  • Adjustable quick dogs. Each port window measures approx. 18" long x 8" wide (tapering at each end) and uses an approx. 15 3/4" long x 5 3/4" wide (tapering at each end) cutout."

    Kontakta mig på: Admin@scandinavian-trolling.com





  • Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar

    Loading...

    Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

      © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP