Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

2 feb. 2011

Thanks for top notch customer support Alan :-)


Några dagar sedan mailade jag Alan på Hydraulic Projects frågade om mina 1/4" npt anslutningar verkligen var rätt för min nya Hy-Pro hydraulik pump.
Alan berättade vad jag själv trodde, att jag behöver övergångar från 1/4 npt till G1/4.
Han skrev i samma mail att jag skickar dig dessa plus packningar du behöver.





Två dagar senare lå dessa hemma i brevlådan, snabbt och kostnadsfritt.
Vill gärna ge nåt tebax, så jag uppmanar alla er trollare där ute som funderar på att investera i hydraulisk autopilot, kolla upp Hy-Pro sina pumpar.
Passar oavsett vilken autopilot du köper.
Fördelar, hur många som helst, nämnar bland annat:
under halva priset jämförd med till exempel Simrad RPU 80
Mycket tystgående, sägs vara den tystaste pumpen på marknaden.
Alan garanterade mig minst 8000 timmar med min pump utan problem(det du!).
Tillverkas i England, och som ni märker, enormt seriös support.


Hojta till om ni har några frågor.

With kind regards!
Kjelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP