Trollingvänner som följer min blogg

Besök Scandinavian Trollingforum, klicka på loggan

17 apr. 2011

Med tanke på sista tidens hemska olyckor....




......Känner jag att tiden är inne att investera i egen säkerhet på sjön.
Vi har dyra båtar, massa dyr elektronik, plus fullt upp med andra saker som kostar rätt mycket pengar, sen det konstiga är att när vi skall köpa en flytoverall, så skall den andas, och i stort sett inte kosta något....
Istället för säkerheten, låter vi prislappen bestämma hur säkra vi skall vara.

Dessa saker står nu högt upp på min "Säkerhetslista": Ursuit, nödraketer och fungerande VHF system med DSC.
I dagsläget fattas Ursuiten, men denna kommer beställas inom kort.

Vi på Scandinavian Trolling forum hjälper våra medlemmar just nu att göra ett samköp, jag har hämtat in priser och offerter från båda Finland, Sverige och från England, och ju flera vi blir, ju lättare blir det att påverka priset.

Funderar ni också på att köpa en Ursuit?
Vi är i dagsläget sex stycken som kommer beställa Ursuits, förmodligen redan under morgondagen, vill ni hänga på och få bästa priset på Ursuits så är det bara en sak som gäller.
Tummen ur pimpelhålet, kolla in och göra en intressanmälan på samköpstråden på Scandinavian Trolling forum

Som sagt, beställningarna kommer sammanställas och förmodligen skickas iväg under morgondagen.
Hojta till direkt om ni vill investera i egen säkerhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Loading...

Följ min TRUE HEADING CTRX CARBON + AIS online på kartan.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP